En lite hektisk dag

Eller hektisk och hektis vet jag väl inte :P Men jag har haft lite att göra iaf :)

Jag har eldat, städat dvs dammsugit, plockat ihop och torkat golven. Sen har jag bakat glutenfria bullar och glutenfritt bröd, väldigt trevligt och gott! :) Så nu blir det lite te, bullar och nybakt bröd framför familjen annorlunda. Det är säsongsavslutning på det programmet, det är väldigt roligt program! Jag diggar familjen i Älvdalen, de är så sköna och har sån härlig inställning inte rädda för att säga saker i tvn :P De verkar fortfarande så kära tycker jag, det är härligt att se.



Jag har en blåsa i munnen, brukar få nån blåsa då jag har råkat bita mig i skinnet i munnen. Och då brukar jag få en blåsa där, och det gör väldigt ont! Speciellt nu när blåsan spruckit, så när jag äter och pratar så gör det ont. Extra ont gör det när man borstar tänderna, ajajaja "/ Stackars mig :P

Nej fixa te och kika på tv :) Skriver kanske mer senare :)
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0