Dejting??

Jag har fått order av Sandra att börja dejta, Linda var också med på det såklart. Så mina sommarplaner kommer innehålla både dejting och valp, förhoppningsvis :P

Kollade molars hemsida nu och såg att de hade parat Yublas syster, snacka om att jag vart sugen! Det är en jättefin tik! Så lik Yubla :) Ska ringa molars imorgon få se. Som det såg ut så vart det bara en tik, så den chansen är nog borta. Men kolla om de har nå fler kullar planerade :) http://www.molars.nu

Nej om man ska släppa ut doggsen en sista gång och sen gå och lägga sig? Har lite att göra imorgon, ska bli trevligt :)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: carola

Hehe..du håller dig till norrländska hundar du hihi.. e riktigt det.. e bra sugen på en schäfer igen vi oxå.. men e ju så jäkla svårt o få tag på en snygg och sen en med bra mentalitet idag..suck.. men drömma lite kan man ju, nån gång i framtiden blir det kanske en igen..fast jag e aldrig utan grandis. hehe krama alice från oss oxå

2010-03-08 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0