Dålig jag e

på att uppdatera. Men som jag skrev förr så har jag faktis skaffat mig ett liv nu för tiden :P Så jag lägger vikt på annat än att skriva i bloggen.

Igår var vi till Risberg och serverade på staffetvasan. Var kanon väder! Gick fort också, var ju bara 1200 åkare ungefär som åkte igår. Och vi var ju några stycken så det gick snabbt. Alice och Lattja fick följa med och sitta i bilen. De fick komma ut lite också, Alice fick träffa Ann-Lis golden Viggo. De hade väldigt roligt tillsammans, och en riktigt trevlig kille hon skaffat sig.

Sen vart vi bjudna på middag och tunnbad på kvällen, hos farbror Mats med familj. De bjöd på kyckling och ris, riktigt gott! Sen mycket snack och efterrätt. Mycket dricka också, men det behöver jag ju inte nämna lär de flesta förstå. Jag var nykter och körde, duktiga jag ;)

Vid närmare 12 på kvällen så vart det tunnbad. -25grader var det ute och närmare 40 i tunnan. Var gött när man väl kom i tunnan. Men jag satt inte i längre än kanske 20min, vart så fruktansvärt rastlös av någon anledning. Så jag gick upp och gjorde något annat istället, titta på tv. Vi kom hem vid 3, halv 4.

Idag gick jag upp vid halv 11, löste lite melodikryss och åt en gemensam frukost med familjen. Nu blir det en promenad med Miranda och Quaxxa, så får Alice ut och springa av sig lite. Sen blir det kanske en skotertur.

Hittar inte min sladd till mobilen, därför inga bilder på senaste tiden. Ska försöka leta lite bättre sen och se om jag hittar den. är lite tråkigt med bloggar utan bilder.

Jaja nu ska vi åka iväg. Ha det gött.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0