Bara uppdatera lite

Så att jag iaf har gjort ett inlägg idag, men det blir nog inte så långt.

Idag har jag städat lite, jobbat alltså. Så det var ju trevligt. Tog väl 4timmar och städa, var väldigt fint väder med. Sen hem och kika lite på tv. Tog sen en promenix med doggsen till "centrum" (sluta retas Linda :P), skulle kika på ett hus som jag ev ska hyra. Men jag vet inte. Var ett jättemysigt hus! Men vill helst bara hyra det över sommaren då jag inte vet hur hösten ser ut, men det här huset är nog mer för nån som vill hyra en längre tid. Hade jag vetat att jag haft ett jobb i ett år eller så, hade jag inte tvekat! Var perfekt då det fanns en hundgård med. Ska prata lite med Ann-Charlotte få se, och höra hur de tänkt i sommar. Annars får jag bo hemma ett tag till, Lena (som äger huset) sa att jag får väl skaffa en karl att dela hyran med :P

Får väl se hur det blir med allt. Tycker det hade passat perfekt att ha så där i centrum, nära till det mesta och perfa med valp och allt. Men hyran blir lite väl dyr, inte som jag har råd med. Fördelen med att om jag tar Lenas hus så får jag göra vad jag vill med det, tapetsera om, måla osv. Så det är ju en fördel! Ska fundera lite och diskutera lite mer med mor och så. Ska även prata lite med Ann-Charlotte få se sen hur jag väljer, vill då inte bo hemma hos mor och far en sommar!

Ja då vet ni lite iaf :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0