Attans då :P

Enligt testet som jag gjorde på facebook i början av veckan så stod det att det var 100% säkert att jag skulle få ett ligg i helgen, men det gott folk har inte blivit av. Tänkte bara säga det till er, ifall ni undrar ;) Nej totalt lugnt har det varit.

Nu ligger jag ner myst i sängen med Alice i fotändan och Miss Li bredvid mig. Kan säga att jag har en 90 säng å det e rätt så trångt :P Men vad göra man inte för de man älskar ^^ Finns det hjärterum så finns det stjärterum som man säger, vilket stämmer :) Bara Lattja som saknas nu.

Ska bestämma mig för en till film som jag ska se innan jag släcker ner. Gött å bara ligga i sängen och mys med djuren och film. <3

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0