Äntligen lite bilder!

Ja nu har jag lagt in bilder på datorn! Så jag kan äntligen lägga upp lite blandade bilder på bloggen, de flesta finns redan på facebook. Men tänkte att jag skulle lägga upp några här.

Idag har jag varit till Mora. Miss Li fick åka till veterinären och har fått reda på att hon är vit/tabby. Kan ju vara bra att veta :P Nu är hon iaf kastrerad, så det är skönt! Blir det inga bebisar på henne. Hon är även chipmärkt och vaccinerad, och så har jag skickat in hennes uppgifter till skk. Så snart finns hon att hitta på nätet ^^ Hon är väldigt slö än, ligger mest och sover. Stackars lilla skruttan, tratt har hon på sig med. Hon har även fått lite specialmat, Nisse ville ha den. Men det fick han inte.

Sen åkte vi till brukshundklubben och träffade Lisa och hennes pojkvänn Mattias. Var trevligt! Jag gillar Lisa. Fick även träffa senaste tillskottet Vicky. Alice och Vicky hade väldigt kul ihop, trorts den STORA storlekskillnaden. En trevlig liten prick Lisa skaffat sig. Vart mycket snack och lite hundträning. Vart så stolt över min världsbästa jämthund ^^ Så som hon låg på bruksplanen medans Lisa tränade/lekte/kastade boll med Thea, hade Yubla aldrig fixat! Så min jämthund är världens bästa tjej! :)

Var några som var på brukshundklubben och tränade med, några med schäfer och en med terv. Och oj vad jag saknar träningarna med en träningsnarkoman :) Så jag vill ha en schäfer snart! Tur det inte är så långt kvar nu ^^

Sen var åkte jag och hämta katten hos veterinären och for vidare ner till stan. Skickade Miss Li med bussen hem, ville inte ha henne i bilen medans jag var hos arbetsförmedlingen. Så då fick hon åka med Ida hem. Det gick bra hos arbetsförmedlingen, förhoppningsvis får jag lite pengar i slutet av månaden så jag äntligen kan betal räkningarna + hundmaten själv :) Hade varit underbart!

Ikväll blir det lugnt. Ska ta hand om hundarna nu och sen inte så mycket mer, lägga mig tidigt tror jag. Nu kommer bilderna, lägger  upp dom i miniatyrer så ni får öppna de själva om ni vill se dom i större format :)

    
   
   
  


Så det var allt för just nu, tror inte jag kommer skriva så mycket mer ikväll :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0