Yess!!!

Finns flera saker att vara glad för nu! Bl a så har ju skattepengrana kommit! Så här mycket pengar som jag har på mitt sparkonto nu har jag inte haft på länge! :D Och igår så ringde dom från ena utbildningen jag sökt och frågade om jag hade tänkt bo på internatet på skolan. Så jag antar att det betydde att jag kommit in på den skolan!!! :D:D:D
Precis den skolan jag ville komma in på! Få se vilken linje jag kommer in på bara... Har sökt tjänstehundsdressyr i första hand och jakthundsdressyr i andra. Men vill komma in på det första! Han sa att de skulle sätta sig ner och gå igenom med en från försvarsmakten om vilka som skulle få vara med. Så kanske det blir interjuver sen. Spännande! :) Så nu får ni hålla tummarna för mig ;)

Det här med boende försöker jag hitta eget. Har lämnat intresseanmälan på två lägenheter i Bro, en etta och en tvåa. Har även pratat med Annikas sambo i Enköping, de har lite kontakter i Bålsta, ifall de vet nå bra rätt så billigt boende :) Kontakter är bra!

Så det var många roligt nyheter :) Kan även säga att Alice är på bättingsvägen, hon hostar inte så mycket alls nu. Det är väldigt skönt! Men nu har nog Meja och Mimmi börjat låta lite istället, är bara lilla Svea som inte låter något än. Men hon lär nog bli sjuk snart hon med... Idag ska lilla Svea få sin 12v spruta och så har jag sagt åt pappa att han ska be dom kolla på hennes ena bakben, då hon rör sig orent ibland... Så det inte är nå allvarligt.

Nej nu ska jag snart ta och duscha, så fort far är klar. Och sen ta hand om mina skithundar och göra mig iordning. Klockan 13.00 åker jag till Mora för att gå på möte med min nya arbetscoach. Ska lämna in papprerna till försäkringskassan, så jag får lite pengar :P Sen när det är klart ska jag till djurmagazinet och handla hundmat + hämta ut min biljett för medlemskvällen med Fredrik Steen. Och efter det bär det av till Västerås och hämta Sandra :) Hade jag haft tid hade jag svängt in till Fia och ridit lite ^^ Vill rida igen nu!! Var väldigt kul! Få se hur det ser ut när jag kommer till Sandra och när vi åker därifrån, kanske kanske kan vi svänga in dit och rida lite ;)

Då har ni fått lite uppdatering av mig.
Kramkram

Avslutar inlägget med lite blandade bilder på Alice :)

Brallan =)

Snygging :)

Hehe ja jag vet inte vad jag ska säga ;)

Snyggingen

"Mamma jag vill också vara me.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0