Update!

Ja en update nu, äntligen enligt vissa! Men jag har inte haft nån lust att skriva, och det är ingen idé att skriva att jag ska försöka bli bättre, för det tror jag inte att jag kommer bli :P Kommer kanske gå några dagar emellan, men ska försöka uppdatera så ofta jag kan.

Helgen har bjudit på lite blandat, trååkigt väder, promenader och unmgåts med familj och vänner. Kan ju börja med torsdagen då jag först var till Mora på möte och sen for jag vidare till Västerås och hämtade Sandra. Lite tråkigt att sitta i bilen en hel dag då det var kanon väder ute, varmt och soligt. Men men, inget att göra något åt nu.

Fredagen börjades med jobb i 5.5h. Sen var det lugnt då med, umgicks med familjen och bara tog det lugnt. Tittade på film gjorde jag nog med :P

I lördags var det filmtittande och sen vart jag och Sandra bjudna till Marcus och Victoria på mat. Så vi var där från 19-2. Vi hade lite att prata om, men det var kul! Får bli fler såna kvällar :) När jag och Sandra kom hem så gick jag en promenad med hundarna mina och sen gick in till mig. Jag var inte ett dugg trött och visste att det var fest i kroken, så jag drog iväg ett sms. Men jag fick inget svar så då gick jag ingenstans. Egentligen skulle jag väl varit lite för mig och gått dit iaf, men lite feg som man är så stannade jag kvar hemma. Festen hade hållt på till halv 9 på morgonen :P

Söndagen, även då fruktansvärt tråkigt väder. Så då hade jag filmmaraton och såg på 4 filmer av en serie. Silver Fang heter filmerna, och det är skitbra filmer!! Såg på alla, men när jag var inne på sista filmen så fick jag lov att pausa ett tag. Då jag hade beställt en dejt med Lina - promenad ;) Och det fick jag ju inte missa! Så jag och Sandra knatade iväg med alla våra hundar till Lina så gick vi en sväng. Alltid lika trevligt att umgås med Lina, eller Nilsson flickorna överhuvudtaget :) Blir fler promenader + att vi ska ha en vinkväll framöver, ska bli trevligt!

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit upp och duschat lite. Ska ta och klä på mig och sen ta en promenad med hundarna mina. Få se om jag ska gå med två ena gången och en andra gången. Hade behövt träna lite med Cula, och då är det enklare att gå själv. Idag är det fint väder med, eller iaf uppehåll. Så ska väl försöka lägga ett spår till Cula med, så det blir lite träning.

Nu ska jag klä på mig. Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0