Oj många som kollat in min blogg idag!

Men så har jag inte uppdaterat, dåligt! Fast nu har jag tagit tag i saken!

I helgen har det blivit mycket fiske och tagit det lugnt. Var ju tänkt att jag skulle ställa Alice i lördags, men så åkte hon nog på kennelhosta fredag kväll, så det vart ingen utställning :( Jag som hade sett framemot att få ställa ut henne så går hon och blir dålig! Men det har nog sin förklaring, då hon var och lekte med Qaxxa förra fredagen och i tisdags fick hon diagnosen kennelhosta. Så hon lär ha smittat Alice. Men jag tycker att hon blir bättre, hon är piggare idag än igår.

Jag och Johan fiskade i fredagskväll och lite igår kväll. I fredags fick vi 42st braxar sammanlagt, jag fick 14 och Johan 28. Han var väl nöjd när han fick mest, men jag fick störst ;) Igår fick vi 10st braxar, jag fixk 5 braxar och en id och Johan fick 5 braxar. Så då fick vi lika, jag fick störst den här gången me ;) Jag kan det här med att fiska de stooora fiskarna ;)

Jag hittade även mosters systemkamera i fredags så jag var ut och tog en massa bilder på hundarna och katterna. Så det var trevligt, blir så bra bilder med den! :) Ska lägga upp några nu, så får ni se.


Alice ligger och solar på gården

Cula

Lattja

Meja

Mimmi och Svea

Söta lilla Svea :)

Nisse

Miss Li

Katterna busar (tror jag ;))

Cula och Svea

Alice och Cula busar.

Det var bilder på djuren :) Idag har det även varit Sveriges national dag, har firats med lite god mat och snask. Inte så mycket annat.

Smörblommor

Sveriges flagga, som jag tagit kort på själv. Våran flagga är fin och inte det minsat rasistisk!

Så nu ska jag nog snart ta vovvarna med mig in till mig och sova lite. Men jag är inte särskillt trött... Har även tränat lite fotgående med Cula idag, det går bättre och bättre :) Hon är väldigt dukigt! Ska försöka slå slag i saken och lägga ett IPO spår till henne med. Men måste fixa lite gott att lägga i spåret, pannkaka tyckte hon om ;)

Det var allt för idag!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0