Nej uscha mig

5dagar sen jag uppdaterade sist! Fy skäms på mig! Men jag har inte haft tid eller haft lust. Men ska göra ett kort inlägg idag, ska ta och sova strax. Jobb imorgon på kyrkberget.

Få se... I fredags-lördag övernattade jag, Lina och Sandra i Buråberg. Väldigt trevligt! Mycket snack och mycket snask, alldeles för mycket snask! Men gott var det ;) Hundarna trivs bra där uppe, där de kan springa lösa hur de vill. Underbart :)

Lördags var vi i buråberg ett tag, åkte hem och så hände det nog inte så mycket mer intressant den dagen. Det här är nackdelen då man inte uppdaterar direkt, man glömmer av det! Jo just ja! Pappas jobb hade personalfest på campingen här i byn. Så jag och Sandra for dit på kvällen och spelade lite kubb. Sen bjöds det på cider, jag drack lite och Sandra körde. Spelade kort (jag och Jesper vann ;)). Vart lite i gasen, men precis så där lagomt i gasen. En av pappas arbetskompisar hade en risen hemma och vart mäkta förtjust i Alice :) Han hade nog velat ta med henne hem direkt! Så jag och han pratade lite hund på kvällen, var väldigt trevligt :) Gick och la mig vad 5.

Söndag var jag lite småseg. gick upp närmare 2. Det bidde Limapizza till middag. Jag och Sandra tog bilen till Lima och handlade pizza, var riktigt mumsigt :) Perfekt bakismat! Men jag var lite trött på morgonen (eftermiddagen - då jag vakna), annars var det lugnt.

Måndag... Hmm vad gjorde jag i måndags.. Umgicks nog mest med Moster och Adam skulle jag tro. Kommer inte på vad jag gjorde mer just nu, så det var kanske inge viktigt :P

Tisdag började med att jag gick upp tidigt, tog hand om hundarna, åkte in till Mora på möte (som varade i ca 30min), hem igen och fixa iordning inför invigningen till kvällen. Vi hade fått i uppgift att servera då. Så det var 2a gången som jag använde min kulldräkt :) Väldigt trevligt! Och det gick bra att servera, det fixade vi lätt! Det var invigning av 6 nya nationalparker här i Venjan, så landshövdingen var här :) Det var hon som klippte, eller brände, av invigningsbandet.

Idag har jag varit in till Mora igen, men lämnat av Sandra på tågstationen. Hon har åkt till Västerås men kommer hem igen på fredag. Lagom till midsommarfirandet! Handlade lite och sen for jag hem. Har även denna onsdag varit på cykelbingo och sen fotbollsträning. Väldigt kul med träning! Drygt med alla de förbannade knottjävlarna! Men så längde man rörde sig gick det bra. Nu ligger jag i sängen och ska ta och sova. Lovade sist jag skrev bilder, men det tar jag en annan dag. Men lägger upp bild på alla oss i kulldräkt, vi som var där och hjälpte till på invigningen :)

fr v. Ida, Sandra, Emma, Elin, Jag, Mamma, Lina, Mormor och Moster :) Sååå tjusiga så.

Nej nu ska jag sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0