Badbilder + hundträning

Ja jag kommer inte skriva så mycket, utan mest ha bilder. Men lite ska jag ändå skriva om vad som hänt dessa dagar.

Måndag var det så varmt och gött så vi var ju bort till ändan av ån och badade, hundarna och så badade jag med. Årets första dopp :) Var lite kallt, men det gick.

Igår jobbade jag och sen gjorde jag inte så mycket mer.

Idag har jag tränat med Cula, två träningspass på kanske 15min med lite blandat. Körde fotpossiton, fotgående, svänger och sättanden. Har även tränat sitt - stanna och ligg - stanna. Och slutligen snabba lägganden och sättanden. Går riktigt bra! Hon är jätteduktig min tös :) Ska försöka be Sandra filma ett fotgående så ska ni få se :) Det ända som går lite trögt är snabba sitt, alltså från ligg till sitt. Men får träna lite mera imorgon få se. Har blivit lite mera taggad för att träna nu när det går så bra!

Under kvällspasset på träningen så ringer Culas uppfödare, så jag ska nog ev ner till dom och träna nästa helg. Ska bli skoj! Kul att få lite tips från folk som kan. Ska försöka hitta hundvakt till Lattja och Alice, är skönare att bara ha Cula med. Det är ju henne som jag kommer träna mest med iaf. Så nu har jag något att se framemot! :)

Nu kommer bilderna, sen ska jag se klart filmen och sova efter det :)


"Var är pinnen?" Tokig schäfer :P

Full fart i vattnet

Plask

Här kommer hon med sin pinne i munnen :)

Vackra Alice

Alice dricker vatten, eller äter vattnet :P

Cula plaskar på

Sötis

Meja badar med

Alice gick ut så långt hon nådde botten

Cula badade hela hon, inte ett dugg rädd för vatten :)

Meja och Svea plaskar lite vid kanten

Alice springer med bollen upp på land

Full fart

Badsällskapet :)

Alice med bollen

Vår nya hund. Är hon inte söt??;)

Galen schäfer!

Snygg schäfer :)

Så det var dom bilderna!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha jag gillar Alice. Hon ser så himla skön ut på bilden som hon står i vattnet.

2010-07-05 @ 08:35:23
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0