rättelse

Tänkte bara säga att i förra inlägget, så var inte min nedstämdhet riktat mot uppfödaren, utan hela situationen. Att behöva fundera på att göra sig av min sin bästa vänn. Och håller med Carola att det går att ordna bara man vill! Och jag har funderat hela bilresan till Oxelösund och även diskuterat med Sandra, så nu lutar det åt att sälja bilen. När jag bor i Bro lär jag ändå inte behöva någon bil. Ska fundera lite mera på det :) Men nu känns det bättre! För om bilen försvinner så försvinner massa onödiga kostnader, och då kan jag nog behålla Brallan :D

Så Carola, inlägget var inte riktat mot dig. Vet att det var dåligt formulerat, men jag var lite ledsen och skrev bara. Tänkte inte på hur jag skrev eller vad jag skrev. Så då blev det väldigt tokigt. Ska försöka tänka lite bättre nästa gång jag skriver :)'

Tack Carola även för insperationen, fixade du det med hus, barn och hundar. Så ska jag fixa det med!

Resan till Oxelösund gick finfint. Alice är hos min pappas kusin över helgen, där får hon det jättebra. Lattja är kvar hemma och Cula är med. Ska äta lite nu och sen ska Linda visa mig Oxelösund.

Tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

En fråga: När du handlar hundmat, ska du ta det på bussen då?

2010-07-09 @ 23:06:23
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0