Ny layout

Japp har gett bloggen en ny look, är nöjd iaf :) Lite somrigt, tycker jag.

Helgen har varit trevlig, har tagit det lugnt, eller latat mig som Jonte säger.

Fredagen var lugn började med en tur till Mora med Vickan, sen solade jag nästan hela dan. Och på kvällen vart jag chaffis till Boggberget, väldigt trevligt! Det var Ole Ivars som spelade och Billy Opel. Ole Ivars var riktigt bra! Och Billy Opel med, som alltid. Hade först väldigt tråkigt, sitta där alldeles nykter bland alla fylle gubbar. Så jag önskade faktis att det skulle komma någon jag kände som jag kunde umgås med. Och det slog in! Johan var också där som chaffis, så jag hängde med honom resten av kvällen. Han bjöd mig tom på två lotter i lotteriståndet. Och jag fick högvinst! Men vart grymt besviken  när det var två lyktor... Ville ju ha den stora nallen! Så jag beklagade mig när det var slut för en som jag var chaffis åt, och då hade han vunnit en stornalle som jag fick! Så där var min kväll räddad! ;) haha så barsnlig man kan vara ibland ;) Men det är jag stolt över! Kom hem vid 4, tur man är nattmänniska!

Här är han! Sundinkojans nya maskot! ;)


Lördag, låg jag och solade halva dan och läste. Läser Hjärtan i brand, har redan läst den boken en gång, men tycker om den väldigt mycket! Så jag läser den igen ;) Men kunde inte ligga i solen då, usch vad varmt det blev! Så jag och hundarna låg i skuggan och solade, väldigt trevligt. På kvällen hade jag bjudit in Marcus och Vickan på mat, självklart hade de deras lilla charmtroll Evelina med :) Var riktigt trevligt som alltid!

Söndag, sov jag rätt länge. Sen har gjorde jag inte så mycket mer fram till Sandra slutade. Så då packade vi in alla hundar i bilen och åkte till Skejsnäs. Där var morsan, pappa, Ida, mormor, Annika, Jesper och lilla Adam + Svea och Mimmi. Så det var trevligt. Svea vart jätteglad över att de andra hundarna kom! Så de sprang runt och lekte och badade (eller var bara Cula och Meja som badade), men sprang runt och lekt + tuggade på ben gjorde de andra utom Mimmi och Lattja. Vill ju inte ha dom lösa. Så vi åt lite mat och njöt lite. Sen avslutades kvällen med en båttur med Jespers båt, den gick snabbt! Så härligt :D Ska lägga in bilderna sen, Ida och Julia åkte ring efter båten :)
När vi åkte hem så fick vi mublera om i bilen. Och så lyckades vi få se 3 ½ älgar ;) Var riktigt kul!

Det var lite uppdatering. Nu ska jag ta hundarna och gå och lägga mig.
Hörs sen!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0