Brunett eller blond??

Ja jag funderar på att bli mörkhårig igen, men vet inte. Är så svårt att hålla håret ljust tycker jag... Vad tycker ni? Mörkhårig eller blond??


Mörk eller

Blond? Det är den stora frågan. Hjälp mig!!!

Har även kommit på nu vad jag ska tatuera. Det blir den där tatueringen som föreställer mig och Sandra, för er som glömt hur den såg ut så kommer den här igen ;)

Den ska jag sätta i svanken, tror det heter så. Och så vill jag nog ha solatrålar som går ut lite mera på sidan och några stjärnor. Lite tribal aktigt. Det tror jag blir snyggt! Annars får den vara som den är, har inte bestämt mig än, spekulerar lite grann bara :P
Sen vill jag tatuera in ett schäferhuvud på ena armen och ett jämthundshuvud och en älg på andra armen. Kommer bli snyggt! Älskar jämthundar, schäfrar och älgar + älgjakt med hund. Kanske det blir en bild med en jämthund som har ståndskall på en älg, vet inte än. Men en älg och jämthund på en arm iaf. Och så runt ankeln vill jag tatuera in första bostaven på alla hundars namn, kommer bli några stycken! Vet bara inte vilken av Culas och Yublas huvud jag ska ta som ska representera schäferhuvudet. Jämthundshuvudet är enkelt, det blir Lattja :) Kanske kan blanda Yubla och Cula på något vis... Får fundera på det :)

Men måste bara få lite pengar först så jag kan göra det! Börjar nog med solen och månen, sen får vi se vad det blir, kanske några bokstäver runt ankeln. Iaf efter Yubla, så Y. Och så har jag ju haft Lego med... Vill också tatuera I kum frå Wenjad på något ställe, nacken kanske?? Eller som tillsammans med Solen och månen? Som sagt jag har lite att fundera på! Men ska göra tatueringarna i Mora iaf, hon är duktig säger dom. Längtar :D

Har förresten gått hela dagen och sjungit på Natteravn. Som jag la in i förra inlägget. Älskar den låten!! Och så tycker jag att Rasmus bara blir snyggare när jag ser musikvideon. Han har en sån utstrålning när han sjunger där, på en del musikvideor syns det att de inte sjunger utan mimar. Men det gör det inte på hans video, åhh. Faan måste hålla med Linda nu, tror faan jag är lite karl sjuk. Men det går i vågor, kommer och går. Ibland så bara är det blä, och som nu är det tvärtom... Men men så kan det vara ibland ;) Linda säger att jag får ut och ragga lite då, men one night stand har aldrig varit något för mig. Hur karlsjuk jag än blir så kommer jag nog aldrig gå så långt, men man ska väl aldrig säga aldrig. Det ordnar sig :)

Nu ska jag sova, har lite att fixa med imorgon. Får väl försöka laga bilen själv eftersom min kusin aldrig kommer och kikar på den. kan ingenting om bilar, men vem vet kanske har en dold talang ;) Tvivlar på det... Men ska pröva iaf.

Hörs alla! Nu ska jag lyssna lite på natteravn, förresten den stämmer ganske bra på mig med. Natteravn tror jag ska betyda nattuggla, det är jag med ;)
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Linda

men hallå! dumma unge ;) du kan ju inte bara sitta hemma o vänta på att kärleken skall knacka på dörren. Ut o ragga du behöver väll inte knulla med dem för de. Flörta lite lär känna dem. Gå på dejt.



BTW brunett eller en mörkare blond tycker jag!

2010-07-20 @ 09:38:07
URL: http://llqvist.blogg.se/
Postat av: Lisa

Blir det inte väldigt mkt tatueringar nu? ;) Du kommer ju se ut som en målarbok ;P ;)



ps. brun

2010-07-20 @ 17:34:28
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Theres

Hehe jadu Lisa, kanske det blir :P Men det var väl inte så noga, finns ju folk som har mer ;)



Ja majoriteten har röstat brunt, så det kommer det bli! Men först när jag har råd :P

2010-07-21 @ 15:04:26
URL: http://brustheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0