Typiskt....

Mina planer grusas igen. Hade hoppats på att Lattja hade fått åka hem och jaga i helgen, men han som skulle ta Lattja med sig hade inte plats i bilen. Så hon blir kvar här. Typiskt säger jag bara! För hennes skull hade jag verkligen hoppast att hon hade fått åka hem, hon har ju överskottsenergi som hon hade kunnat bli av med. Bajs!! Hade det inte varit för att jag skulle till Sthlm på lördag hade jag nog åkt en bit hem så hon hade fått åka hem... Typiskt typiskt typiskt!!

Jag blir lite less. Inte vet jag om någon annan ska åka uppåt heller som skulle kunna ta henne med sig. Någon som vet som läser bloggen?? :)

Hör av er i så fall! Mycket uppdatering nu minsan, men bäst att passa på medans det internet håller i sig :)

Har även fått reda på att tiken som jag tingat valp efter har blivit parad. Är grymt sugen på en valp! Men vet inte om jag har råd med det just nu... Typiskt..

Nej sova kanske, upp och jobba imorgon igen.
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0