Svårt med rubriker

Ja det är svårt att komma på något nytt varje gång...

Idag är det den 13e januari, Yubla skulle fyllt 6år idag om hon hade varit i livet. Men nu är hon inte det. Tänker på henne ibland men inte så mycket, vet att hon har det bra där hon e nu :) Min älskade schäfer :)

Annars så har jag varit till Västerås en sväng idag, jag bjöd Sandra på kunch typ. Jag stod för maten och hon fick diska :P Sen kom Ida förbi på eftermiddagen och vi fikade och pratade lite. Sen åkte jag hem.

När jag kom hem så var det väldigt varmt nere i hundhuset så vattnet där nere hade kommit igång. Yeah äntligen :) Så jag diskade all disk som var smutsig. Så nu är allt rent igen, skönt! Sen hjälpte Stephan mig med att fixa lite med bilen, har en lampa som lyser som går att få bort rätt enkelt, ska nämligen på bilbesiktning med bilen imorgon. Så det var bäst att få bort den. Jag hoppas inte på allt för mycket anmärkningar på bilen, håller tummarna :)

Nu försvann strömmen också, kanske lika bra att gå och lägga sig :P Tänkte lägga upp bilder från Nyår men tar det imorgon då internet inte riktigt vill min väg ikväll.

Godnatt alla bloggläsare :)
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0