Långt mellan uppdateringarna nu

men internet har inte velat fungera  som jag velat :P Men ikväll har det velat min väg lite grann, så jag har t.o.m kunnat betala räkningarna :) Bra men mindre bra för kontot. Har inga pengar att leva för resterande månaden. Var ju och lagade bilen igår och det gick på alldeles för mycket! Lite mer än halva lönen, så det känns inte bra. Tur jag har världens snällaste föräldrar, ska få låna lite. Men det känns jobbigt det med, att låna pengar.

Just nu känner jag mig som en julegris! har ätit alldeles för mycket idag. Måste lära mig att äta mindre portioner. men det är svårt. Men vill man så kan man. Borde även ta och börja sätta igång med lite träning. Just nu känner jag att det hade varit kul att åka skidor, men har inga här. Vill åka hem nästa helg och jaga!! Men kan inte, har inte råd.

Hem och jaga och åka lite skidor. men ska ta och passa på att träna både mig själv och Alice denna vecka då vi är hemma själva :) Då vi har lite egen tid för oss själva. Självklart saknar jag Lattja, är lite tomt utan henne. Men hon har det så bra hemma :) Hon vart så glad när hon såg mammas och pappas bil i fredags, och sen när hon såg pappa sjöng hon av glädje! Och Mimmi vart hon också glad över att se. Så hon har fått lite semester, det är ju skönt för henne :)

Synd att jag inte har så mycket pengar, då hade jag åkt och simmat lite. Får börja träna på annat sätt istället, powerwalk tex. Kanske ska börja boxa på min boxningssäck, måste bara få upp den i taket först :P Ska göra ett tappert försök själv annars så får jag be om hjälp.

Nej nu ska jag kika klart på kalenderflickorna sedan sova, Ska upp och jobba imorgon med. Har inte råd att vara ledig, förlorar alldeles för mycket pengar på det... Och pengar behöver jag ju, det behöver alla. Tänk vad mycket pengar styr vårat liv.

Nej ska se om jag kan spara och publicera detta inlägg nu. Ville lägga upp en liten bild med, men internet ville inte det direkt. Så det får vara.

Ha det bra nu mina bloggläsare!
Kramkram


Kommentarer
Postat av: carola thony nattstjärnan's Kennel

Halloj

tänkte bara höra om allt e ok med er.. Du verkar ha fullt upp.. men e väl så det skall vara ler..



krama alica jättemkt ifrån oss allihopa här hemma

kram kram

2010-02-02 @ 14:24:51
URL: http://nattstjarnan.zoomin.se
Postat av: Hanna

Aldrig roliga att lägga pengar på oplanerade saker som bilar! Det är synd och man vill inte inse det, men det suger att livet faktiskt kretsar runt pengar. Man känner sig verkligen olycklig utan pengar på kontot, ingenting kan man göra och man har inte ens råd att vara sjuk från jobbet typ.. Det är tufft! I allafall för mig ;) Hihi.. Hoppas allt är bra med er annars! Kram

2010-02-03 @ 07:58:35
URL: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0