Känner mig fortfarande irriterad

Men inte så farligt som igår, men får väl lov att stå ut! Pina mig igenom det... Tur jag har djuren. Helst hade jag velat åka hem nu, men mamma säger att jag borde vara kvar. Så får väl lov, för pengarnas skull.

Och snälla Jonte sa att han kunde komma ner med en bil om det varit så att skulle hem. Snäll han e :) Johan skulle kolla om de behövde nå hjälp i Sälen. Faan tom ett jobb i Sälen lockar mer, och de flesta vet ju hur jobbig senaste säsongen var. Största anldeningen är nog för att chefen hånade mig igår! Och det gjorde mig så förbaskad. Vilka snälla vänner jag har som är villiga att hjälpa mig :)

Kallt och jävligt är det i lägenheten med, vattnet till duschen och toaletten har frusit igen. Är såå less på allt nu. Bara krångel. Önskar Linda var här och roade mig med sitt prat :) Vi hade så kul när hon var här sist. Mycket prat om allt möjligt, det var kul!



Det är nu man önskar att jag hade kompisar på närmare håll, som kunde komma förbi och förgylla livet nu. Medans jag sitter här å tråkar... Ida kanske? :) Ska fråga om hon vill komma över på mat.



Kanske ska åka och hälsa på de en dag :) Men har inte så mycket pengar denna månad... Mamma och pappa sa att de skulle hjälpa mig med hundmaten iaf, så det blir ju skönt. Ska åka och handla lite ikväll, så jag har lite mat. Just nu är det dåligt med mat hemma. Blir till att snåla denna månad, tur jag har älgkött annars hade det inte gått.
Nej får väl lov att gå ner och jobba lite, för hundarnas och min skull. Så de får det lite rent hos sig och får mat. Skriver kanske mer sen, om internet vill.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Ida

Fiiiin bild på mig gumman!

2010-01-08 @ 00:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0