Jobbdag

Har fått på hoppning av Linda att jag måste uppdatera bloggen bättre, så jag gör väl ett inlägg nu :) Dagarna går så fort så jag inte riktigt hinner med känns det som. Har varit gött med en ledig helg iaf.

I lördags blev det en tur till Stockholm, Lill-Stig fixade mina parkeringslampor fram. Jag är inge teknisk vad gäller bilar, så det överlämnar jag åt någon som kan :P Sen var det tänkt jag skulle träffa Putte. Men han skulle jobba och jag visste inte vad jag skulle göra under tiden så jag for tillbaka till Enköping.

Åkte och handlade och fixade en tvårätters middag åt mig själv. Orkade inte fixa någon efterrätt :P Det vart toastskagen till förrätt iaf, det skulle jag kunna leva på! Guuud så gott det är!! Älgkött till varmrätt :) Mums. Var bara en cider som saknades, men var nog lika bra att hålla sig till vatten. Sen hade vi myskväll med levandeljus och film :) Tittade på Ice Age 3 och Bedtimestories. De var bra, Ica Age var riktigt rolig.

Söndagen vart en morgonrocksdag, gick runt i morgonrock hela dan, det var gött! Tittade på 2 filmer på förmiddagen/eftermiddagen, The Lake House - riktigt bra film! och Monsters vs. Aliens - också bra. Sen åt jag middag ut en kortis med hundarna, var så kallt!

Vattnet nere i själva hundhuset har också frusit nu så nu kan jag inte diska heller. Kommer få lov att springa in till chefen hela tiden, kul! Går bara åt fel håll, men känner mig glad ändå. Ledigheten gjorde susen :)

Idag blir det jobba. Har varit ner och gjort lite så nu blir det en film och sen lite lunch. Sen ut och jobba lite. Går inte att göra så mycket när det är så kallt som det är...

Lägger ut lite bilder på Miss Li :) Min söta busiga kisse

Hon kikar också på film tillsammans med mig :P Lejonkungen 3 här.

Avslutar med en bild på mig och Alice :) Linda tog den då hon var här på besök.


Nej nu har jag iaf uppdaterat lite ang helgen. Ska se nästa gång internet är så här sammarbetsvilligt så ska jag uppdatera igen :)

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0