Irriterad igen....

Men den här gången är det inte direkt jobbet utan hundarna på jobbet.

Jag skulle vara duktig och gå ut med mina hundar. Gick en liten bit. Sen när jag kom tillbaka så hade chefens fru släppt ut Boxa, en jämthundstik som har valpar just nu och bot inne. Och hon och Lattja har slagits förr. Och eftersom Lattja inte litar på mig så blir det så att jag inte litar på henne, bara massa konflikter! Så de rök ihop eftersom jag inte visste hur jag skulle få bort henne från oss. Alice släppte jag lös men Lattja höll jag kopplad.

Vart så irriterad! Så jävla onödigt! Man får sån adrenalin när det blir så, så man vet inte hur man ska göra. Det är i såna situationer som man ska hålla sig kolugn, men det är svårt! Det var tur att Alice var med, för när Boxa Attackerade Lattja så attackerade Alice Boxa, så Alice stod och drog Boxa i svansen. Och jag tror det var tack vare att Alice drog Boxa i svansen som hon tillslut släppte. Min stora svarta gos :)

Lattja fick bitmärken på ena frambenet, så hon blev lite hallt. Men jag tvättade rent såret med jodopax så det ska väl bli bra. Så dumt bara, eftersom hon troligen ska åka hem imorgon... Får hoppas att det blir bättre. Tur för chefen att det inte var värre, för han hade fått stå för kostnaderna, för det var inte mitt fel att Boxa kom fram! Jag hade inte betalat ett öre om Boxa blev skadad. Kikade igenom henne men såg inget.

Så nu fick jag skriva av mig. Känns bättre. Vart väldigt trött över den irritationen, så nu börjar det släppa.
Vi hörs snart igen.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0