Funderar...

Håller på och funderar på hur jag ska göra. Vill så gärna hem och jaga innan det blir skjutförbud på älg. Men eftersom jag var ledig i helgen kan det bli svårt att få ledigt en helg till... Funderar ev på om jag ska skicka hem Lattja så pappa får jaga med henne nästa helg. Men jag vet inte om Lattja jagar lika bra med honom som med mig, men det kanske hon gör. Vart erbjuden sammåkning av Sören från Evertsberg, det är ju inte helt fel när man har lite dåligt ställt med pengar för denna månad. Alice går kanske att lämna kvar här... Hmm ska fundera och fråga stephan få se :)

Bara det inte är så kallt som det var nu i helgen, för då går det inte att jaga! Nej ska höra få se :) Hoppas på det iaf! Men annars så kanske Lattja kan lifta med med Sören :) Jag ska fundera få se.

Nu har jag bakat kladdkaka, var sugen på det så då gjorde jag det. Saknar bara lite choklad som jag kan ha på den varma kakan, det är gott :) Blir extra mycket choklad då och choklad är gott :) Men men, har inte det hemma just nu, får köpa det sen.

Nej nu ska jag kanske göra lite nytta, inte sitta här på mitt feta arsle och glo på tv. :P Ut och städa lite i hundgårdarna sen är det lugnt en stund till framöver :)

Lägger upp en bild på mig och Sandra som nu har flyttat till Västerås :) Ska åka och hälsa på henne imorgon tänkte jag.


Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0