Drömmar

Ja drömmar. De är svåra men kan var ack så härliga! Det är härligt, men samtidigt jobbigt, med såna drömmar då man vaknar och vill somna om igen för att veta slutet. Jag har drömt lite på sistone, idag ville jag bara somna om och fortsätta jobba. Men det går inte så bra när man ska jobba. Men lite gick det iaf ;)

Ibland önskar jag att jag kunde tyda de drömmar man drömmer. Men ska kanske ringa och prata med Sandra sen, hon brukar kunna sånt där lite mer. Tror hon har en bok om att tyda drömmar. Jag har drömt en del om killar på senaste tiden, lite blandat, men oft om de jag redan känner. Men så brukar det väl kunna bli. Gahh ibland önskar jag bara att drömmarna kunde slå in! Men det känns omöjligt, men kanske. Man ska leva på hoppet som Johan säger :)

Ibland drömmer man något och sen lite senare i livet så kan man komma på sig själv att det här har hänt förut. Det är lite roligt, lit komiskt. Att man drömmer om en sak och sen sker det. Man säger samma saker, gör samma saker i verkligheten somi drömmen. Har ni varit med om det? Väldigt facsinerande (eller hur det stavas :P).

Och sen gjorde inteTwilight filmerna drömmandet bättre. Vart ju lite småkär i filmerna. Men det är härligt att vara kär, jobbigt bara då kärleken inte blir besvarad. Har hänt mig några gånger, händer alla.

Nej prata om något annat kanske :) Ska ta och äta lite frukost nu och sen lite jobb. Kan inte ha Alice lös nu för de är här och håller på och sätter upp ett garage till chefen. Så de har stora lyftkranar och skit, så vill väl inte ha henne lös heller, för hon skulle garanterat sticka dit. Och då man inte har 100% lydnad på hunden så är det lika bra att ha den kopplad :) Tur de slutar 4. Då kan brallis få följa med ut! Så det blir till att gå lite med dom sen.

Kan även säga att jag kände mig gladare igår än på länge :) Finns några stjärnor som förgyller mitt liv just nu, kompisar. Det är skönt. Såna som får mig på bättre humör, finns där när jag behöver prata och som stöttar mig. Ni vet nog vilka ni är, om ni läser bloggen förstås :P

frukost var det :) Ska skriva mer sen om internet vill min väg. Försökte lägga upp en bild å, men internet ville inte så långt :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0