Dålig uppdatering

Nej nu får jag ta och skärpa till mig och uppdatera lite. Men har inte orkat... Har inte sett det här så viktigt, utan det har hamnat på sidan av. Har fått lite påbackning av Linda att uppdatera bloggen, så nu tar jag mig i kragen och gör det :P

Har inte så mycket att skriva ändå. Det är nytt år och idag har det varit vargjakt i byn, men de överlevde tyvärr idag. Och nu är jakten avblåst för vi har skjutit fullt i dalarna. Det har gått fort, jakten på varg. Bara en dag.

På nyår vart det kalas, lite för mycket. Gick och la mig vid 7 och upp 12. Jag var inte pigg! Så har bestämt mig för att inte dricka på ett tag, man märker hur jävla dåligt kroppen mår av det! Och när jag ska dricka nästa gång så blir det lugnt :) Jag har inte avgett några nyårs löften, för de kommer jag ändå inte hålla :P

Nej nu blir det snart film och mys med familjen, men längtar lite till mitt eget place. Men det är ju lite ensamt där, även fast jag har hundarna. Jaja alltid är det nåt :)

Skrover kanske mera sen?? :P
Krakram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0