Dålig uppdatering igen..

Men har en anledning till detta. Var till Gbg igår över dan! Och kan även säga för alla som undrar så känns allt mycket bättre nu :)

Jaja åter till gårdagen :) Fick en förfrågan i förrgår (onsdags) om att åka till Gbg och ställa en hund. Jag funderade lite men sa sen nej, tyckte det var lite tätt inpå. Senare på kvällen fick jag ett sms med samma fråga + att om jag åkte dit fick jag vara ledig tills på söndag! Det tackade jag inte nej till ;) Så då var det mycket funderingar på om jag skulle åka till Linda i Uddevalla eller åka hem till Venjan. Bestämde mig faktis för att åka tillbaka till Enköping och tillbringa min lediga helg här :)

Men iaf vart det en lååång dag igår. Först fick jag bara sova 2h. Klockan började ringa vid halv 3. Gick upp strax efter 3. Gjorde mig iordning och kom iväg vid halv 5. Tog ca 5timmar ner, var rätt halt.
När jag väl kom fram så fick jag inte vänta allt för länge innan det var min tur att gå in i ringen. Kan säga att jag plockade upp hunden efter vägen och olydigare hund får man leta efter!! Men hon fick en 1:a och ett HP så det var ju bra.
Hemresan tog nog närmare 6½ timme. Då jag stannade efter vägen och försökte sova, utan framgång. Och så hade jag inte lika bråttom hem. Bättre att ta det lugnt så man kommer hem helskinnad. Var hemma strax efter 9 på kvällen. En jobbig dag. Kände mig nästan full när jag klev ur bilen, så var rätt trött i skallen.

På min första lediga dag sov jag till 12, det var skönt. Åkte till mekonomen handlade lampor. Sen till Annika där jag var fram tills nu nästan. Vi pratade om det mesta och kikade på På Spåret. Var helt rätt personer som fick ta över efter Ingvar och Björn :)

Nu blir det en middag och sen film + sova. Få se om det blir en tur till Stockholm imorgon :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0