Bilder som utlovat :0)

Idag har jag varit och besiktat bilen, fick 4 anmärkningar. Så nu har jag lite saker att slösa pengar på, som om jag inte hade det innan! Men Lill-Stig har lovat att hjälpa mig, han e snäll han.

Annars har det varit en lugn dag, jag har lagt lite älgkött i marinad. Stekar och grytbitar, och även tagit upp räkor. Så i helgen blir det kanon mat :) Ida kanske skulle komma förbi på mat, hade varit kul om hon gjort det.

Här kommer bilderna från nyår.


Alice är liiite för stor för bädden :)

Jag dricker lite cider :)

Sassa dricker vin

Och Sandra käkar nån bakelse :P

Lite flumbilder, Jag :)

Sandra

Sassa :) Gillar den här bilden, lovade att inte lägga ut den på FB. Men hon sa inget om bloggen ;)

Sen fick vi lite besök av Andreas och Mört Janne, även Eken var med fast han hamnade inte på bild.

Peter

Pappa och Klicken :)

Jonte

Det var fullt hus vill jag lova (inte så mycket folk då) men kul var det! Kom i säng sent, 7 på morgonen ;) Så hela fredagen var man typ död.

Men nog om det. Kul att festa i goda vänners lag :) Kul att träffa Sassa igen, var ett tag sen.

Nej nu så ska jag ta och göra något. Är så grymt socker sugen, hade kunnat baka lite. Men det är nog bättre att äta vindruvor :P Nyttigare med! Men godare med nå socker aktigt, få se vad jag gör :) Kan ju diska nu iaf.

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0