bäst att passa på

nu medans internet fortfarande vill! Internet har inte riktigt velat funka på 2 dar. Men nu så kanske det fungerar för en liten stund.

Har inte hänt såmycket. De är några byggnadsarbetare här som håller på och sätter upp ett garage åt chefen, så nu blir det till att ha Alice kopplad medans de är här. Man vet ju aldrig om de är hundrädda eller inte. Tur de bara jobbar till 4, sen är det fritt fram :)

Imorgon hoppas jag på att få skicka hem Lattja med en från Evertsberg. Han jobbar i Sthlm och åker hem till Evertsberg varje helg. Pappa kommer hem antingen ikväll eller imorgon, så då får han åka ut och jaga lite med Lattja om det är före. Då får jag och Alice lite tid för oss själva, kan bli skönt.

Är väldigt sugen på att åka hem själv, det är hockey på fredag och det hade varit så kul att åka dit! Leksand - Mora. Var jättelängesen jag var på hockey. Men jag har inte riktigt råd att vara ledig, förlorar så mycket på att vara ledig ne helg. Så det är intevärt det....

Men måste kanske få lov att ta ledigt på lördag, då jag troligen ska in till Sthlm. Lill-Stig ska nog hjälpa mig med bilen då. Håller alla tummar på att det inte blir allt för dyrt att laga den, har inte riktigt råd med att slänga ut för många tusen lappar på att laga bilen. Men en bil behöver jag, så jag har väl inte så mycket annat val.

Har även börjat spana lite för våren/sommaren. Men säger ingenting förän jag vet säkert :)

Funderar på att åka hem nästa helg, så jag får hem och jaga lite sjäv. Eller fiska lite. Var sväldigt länge sen jag var och angöade sist. Hade varit så kul att göra det igen! Men få se hur allt ser ut då, om jag har råd med det eller inte. Ska ju till näringsterapeuten nästa torsdag med. Är ju inte direkt gratis det heller, men absolut värt det!

Har även insett att det nog inte blir någon schäfer i år, som det ser ut nu. Får det knappt att gå runt nu med 2 hundar. Hur ska det då gå med 3?? Få se sen när det börjar närma sig sommaren. Men det ser inte ljust ut.

Nej det var en liten uppdatering. Få se när internet låter mig få uppdatera härnäsy :)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0