Är less

På jobbet. Älskar att jobba med hundar. Men när jag aldrig får vara ledig så lessnar jag. Faan tänk om man kunde vinna på Triss, 50 000 i 25 år. Det hade varit grejer! Då hade jag struntat i och jobba och börja med min framtidssatsning, polishundar :) Men man får inte alltid som man vill. Tur skulle man haft! Men det har jag inte heller, inte i varken kärlek eller spel...

Kärlek ja.. tänk om allt var som på film? Man hittade sin karl och levde lyckliga i alla sina dar :P Tittade på The Ugly Truth igår, och rekommenderar den starkt! Tyckte den var riktigt bra :) Och så gillade jag killen, Gerard Butler. En riktig man minsan ;) hahaha Nej nu får jag sluta med att drömma och återgå till verkligheten :)



Nej nu ska jag ta mig i kragen och börja packa, har en hel del som jag ska packa. Och jag har dragit ut på packningen hela dan, vill inte... Men behöver pengar.

Har fortfarande inte skaffat något nytt bredband så jag kommer nog inte uppdatera bloggen på ett tag :) Så ni är medvetna om det.

Ha det så bra alla läsare!
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0