är grymt irriterad idag!

Vill inte skriva om vad här, vill ni veta så kontakta mig. Men kan då säga att jag är grymt irriterad! Håller på att gå i taket! Gahhh! Har varit det typ hela eftermiddagen/kvällen! Börjar få lite ont i huvudet nu och bli trött, irretationet tar väldigt mycket på krafterna.. Faan att jag inte satt upp min boxningssäck nu, då hade den fått sig en jävla omgång! För att jag ska få ur mig lite ilska.

Nej nu ska jag försöka att sova och se om jag blir av med irritatonen. Känner mig grymt irriterad! Skit alltså! Kan säga lite lätt att jag blev typ hånad av chefen idag, kul!

Ahhhhh! Nej sova nu och sluta vara irriterad, men det är svårt!

Godnatt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0