Äntligen kan jag uppdatera!

Tänkte uppdatera bloggen redan i fredags. Men internet har inte varit särskillt sammarbetsvillig nu i helgen. Men nu sitter jag inne hos chefen, så nu har jag bättre kontakt med nätverket :)

I fredags hade jag och hundarna myskväll. Vattnet kom tillbaka där på eftermiddagen, riktigt skönt! Firade det med en dusch ;) Sen for jag till glasbanken (eller gröna kyrkan som Jonte kallade den) och handla 4 cider. hem och fixade 3 rättersmiddag.

Förrätt: Räktoast :) Måste säga att jag är riktigt duktig på att laga mat, och göra god räkröra ;)


Till varmrätt bjöd jag mig själv på marinerat älgkött, potatisgratäng (köpt, riktigt god!) och sallad :) Lite sås vart det med. Det var mums! Och till det självklart en cider.


Efterrätten väntade jag ganska länge med, vart rätt mätt av de två första rätterna :P Men till efterrätt bjöd jag på gammeldags vaniljglass med hallon :)


Tittade även på en film på kvällen, Ghost of Girlfriends Past. Den var bra, lite rolig :) Myste med massa levande ljus och djuren :) En trevligkväll.


Det var väl fredagen. Lördagen såg ut på typ samma sätt. Jobbade, åt 3 rättersmiddag med lite mys i soffan framför en film. Såg Twilight, riktigt bra film!! Så nu väntar jag spänt på att få se tvåan!

Idag blir det lugnt, samma som alltid. Mys framför en film. Börjar bli lite uttjanade nu, men det är väl trevligt. Man ska väl njuta så länge det varar.

Försökte ta en egobild på mig själlv, men är inte så duktig på det. Försökte iaf :P


Nej nu ska jag snart gå tillbaka och städa lite åt hundarna. Sen är jag typ klar för dagen, ska bara stänga in dom ikväll.

Få se när jag kan skriva härnäst!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sol Madda

Hejsan ! Vilken god lyxmiddag du fått dig... Tänk om man ändå hadde vart där, då kanske man fått sig en liten bit ; )



Kul att vattnet kommit tillbaka. här är vårat avlopp fruset ännu.. Tinar nog snart nu bara det vart mildare ett par dagar...



Kram från oss

2010-01-17 @ 17:10:36
Postat av: Lisa

Du har ju inte lagat någon mat de är ju för fan bara färdigköpt allting. Du har blandat ihop lite räkor och skit samt stekt kött OJ!!! va svårt.



KRAMIZZ

2010-01-17 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0