Åhhh

Tror jag är lite kär ;)  Har kikat på Twilight 2 idag, åhh gud säger jag bara! Tycker Edvard och Jacob är väldigt sötsnygga! Gillar Jacob när han klippt håret, som en helt annan person :) Och så det här otroliga gör det så spännande :) Nej det är riktigt bra filmer, kan varmt rekommendera dom!

Nej faan jag beter mig nästan som en fjortis! nej inte klanka ner på fjortisarna nu, men det känns nästan så :P Men ack så bra de var, satt som fast naglad framför datorn! Nej nu ska jag nog prata om något annat.

Jag ska kika klart på film sen så blir det sängen. Bara rasta av hundarna :) Så nu har jag skrivit av mig lite :P

Hörs sen alla bloggläsare :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0