15 januari

Kul att se att det är lite folk som besöker min blogg, inte så många men några stycken :)

Idag har jag inte gjort så mycket, mitt liv känns rätt händelselös. Men ska ner nu och jobba lite sen så är det lugnt en stund. Få se om jag ska gå in och låna duschen hos chefen. Och lite sällskap hade jag velat ha, har ju tagit upp hur mycket mat som helst till helgen! Hoppas fortfarande på att Ida kan komma förbi en sväng, hade varit skoj. Får väl göra som mamma sa i värsta fall, sätta ut en skylt vid vägen ;)

Jag väntar fortfarande på att mitt vatten ska tina, men icke. Det vill inte som jag vill. Så jag får väl lov att vänta en stund till. Drygt bara. Men ska väl passa på att gå in och låna duschen nu då inte alla i familjen är hemma, för de kanske också behöver duscha. Slipper jag slåss om duschen ;)

Nu kikar jag på Extreme Home Makeover, men som sagt ska ner och jobba lite och sen ska jag nog ta en dusch. Få se om jag får lov att ta en tur till affären med, handla lite lök och så. Funderar även på att handla lite god dricka, någon cider att sitta och smutta lite på ikväll. Är ju ändå fredag och fredagsmys, även fast jag får mysa med djuren :P

Skriver nog lite mer senare om internet vill som jag vill.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0