Vilket skitväder

Ja rent utsagt! Det är -14grader ute och snöstorm. Det är nu som man bara vill ha en ren inne dag! Vilket det nog kommer bli med undantag för promenad med vovvarna. Skönt med mina vovvar som det bara är att släppa ut så gör de det de ska på gården, värre med Mimmi :P

Jag och Ida var ut för en liten stund sen och körde in ved, det hade tagit slut nere i källaren. Och dumma ved till att inte flyga in av sig själv :P Vad bra det varit! Som tur var så kom Benke och plogade efter att jag kört första lasset ved, så efter det vart det lättare :)

Och igår kväll hade vi kvällsmys med familjen, god mat och dip med chips, morötter och gurkstavar :) Mums mums, bara kasta i mig allt! Sen fick jag kontakt med Vickan och hon sa att hon var ensam hemma så jag bestämde mig för att åka dit och göra henne sällskap. Vi kikade på Sex and The City filmen, den är bra :) Bäst att passa på medans Marcus är borta, för han vill inte se på såna filmer. Han och Nisse kom hem precis när den filmen var slut. Så satt vi och prata en stund, eller de pratas mest :P Sen for jag hem och la mig väl tillrätta vid 4, vadå ha vänt på dygnet!

Morsan väckte mig vid 10 för då var det frukost + lösning av melodikrysset :) Det gick bra, var bara en artist vi inte kunde, men Lina hjälpte oss med det :)

Mamma och mormor har åkt till moster nu, de ska ha konsert imorgon någonstans, så de skulle väl åka idag för att hinna öva lite. Så de tog mormors bil och det var ju bra, för min bil ville inte starta igår. Så nu står den i mormors garage och laddas. Ska ringa Pontus och höra om han kan komma förbi och kika på batteriet. Så nu blir jag och Ida hemma själva ikväll och imorgon, skönt! Men hade varit skönare om jag varit hemma själv :P Men man kan inte få allt.

Ska fixa lite med lunch nu, skriver mer sää :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0