Uppdatering :)

Ja en liten uppdatering. Även fast jag har tillgång till internet hela tiden nu så uppdaterar jag inte så ofta. Hinner inte riktigt med att uppdatera och så händer det inte så mycket :P

Men nu tänkte jag uppdatera lite iaf :) Idag har jag och hundarna haft en del för oss. Jag och Alice var på promenad med Miranda och Qaxa. De hade jätteroligt! Sprang och busade och hade sig :)

När jag kom hem så tog jag och Lattja en sparktur på ca 3km, eller Lattja drog och jag sparkade lite då och då :P Men jag märkte att Lattja inte var så trött, så hon hade nog kunnat springa 3km till. Får ta en längre sparktur med henne imorgon.

Sen åkte jag och Alice till Vickan, så vi tog en promenad med Alice och Eddie. Eddie och Alice leker jättebra! De har så roligt tillsammans. Men nu blir det inge mer lek med pojkar på ett tag då min tös har börjat löpa för första gången, 10½månad gammal :) Skönt att hon har dragit ut på det så pass länge som hon har.

Annars har det inte hänt så mycket. Mamma och Pappa åkte somsagt iväg igår kväll så jag och Ida var själva hela gårdagskvällen. Men hade varit skönare att vara helt själv. Det är det jag saknar mest, all egen tid och att inte behöva anpassa sig till någon! Men det kommer nog snart igen :)

Har även gått och saknat att ha någon som kan klia en på ryggen utan att man behöver klia tillbaka. Men det kommer väl :) Vickan sa att hon kom på en kille som skulle passa mig och Linda har hittat en perfekt kille till mig. Snälla vänner jag har som vill hjälpa mig :) Men så desperat är jag inte, det känns faktis väldigt lugnt. Det kommer när det kommer.

Tänkte avsluta inlägget med lite bilder på Miss Li, lägger kanske in lite fler bilder senare ikväll :)




En riktig cooling :)

Så här kan man kika på tv när man är katt :P

Det var allt för denna gång :) Ha det bra alla glada!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0