Tatuerings planer :)

Ja som rubriken lyder så går jag liite i tatuerings planer. Sandra visade en tatuering som hon skulle tatuera in och berättade vad den skulle betyda. Så jag ska tatuera in samma tatuering som henne :)

Här är tatueringen

Den symboliserar mig och Sandra, jag är solen för att jag är skinande glad, lättsam och utåt, tycker Sandra, Lina och Sassa. Sandra är månen för hon är mer mystisk och tillbakadragen. :) Så det blir nog som den ser ut, med färg och svart. Nu är största funderingen på vart den ska sitta. Sandra skulle även göra 4 stjärnor i vardera hörn på själva bilden. De ska symbolisera mamma, pappa, Ida och (i mitt fall) Yubla eller hundar :) I Sandras fall skulle sista stjärnan symbolisera Lexie.

Vill även tatuera in I kum frå Wenjad som en fotlänk :) Ska bli kul! Men det blir sen när jag får pengar. Sandra hinner nog tatuera sin tatuering först och då ser jag hur mycket den kostar. Kommer nog tatuera på samma studio som henne sen :) Blir perfa! Sandra funderade på att försöka få in I kum frå Wenjad i sol/måne tatueringen någonstans.

Nej skriver nog mer säää :P Ska in till moster och mormor och äta lite mat.
Kramkram

P.S. Har lagt till lite länkar nu så spana in dom och mina vänners bloggar =) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0