Snö snö och åter snö

När ska det sluta snöa?? Tycker faktis att det räcker nu. Tänk att man aldrig blir nöjd, det finns alltid något att klaga på :P

Jag gick upp idag och tog en dusch. var väldigt skönt! Passade på att ta lite egen tid med lite body lotion. Vad dålig man är på att smörja in sig. Och jag har så lätt för att bli torr, speciellt på händerna. Så nu när jag är hemma själv så har jag tagit lite egen tid, och det är skönt :) Händer inte så ofta dag tid, mer kvälls tid. Nej nog pratat om det :P

Ska till att äta lite lunch nu tänkte jag. Jag håller även på och eldar, vilket behövs göras så att det är varmt och skönt inne. Inge roligt när det är kallt inne och ute. Så det är bara att se glad ut och elda på. :)

Längtar tills nästa vecka! Då börjar det massa nya och bra program! Desperate Housewives och greys anatomi bland annat. De slutade så spännande sist så man har bara gått och väntat på att det ska börja igen :) Och nästa vecka börjar det! läängtaaar!! :D





Nej lunch var det ja :) Skriver nog lite mer senare..
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0