Sandras namnsdag

Ja idag har Sandra namnsdag, grattis syrran och alla andra som heter Sandra :)

Har faktis inte så mycket att skriva, händer inte så mycket just nu. Idag så ska jag städa och så håller jag på och eldar och tvättar. Snöar gör det ute med... De hade ju lovat fint väderr hela veckan och snö i slutet av veckan, vilket ljug! Det har redan snöat två dagar av tre.

Idag åkte moster och Adam tillbaka till Linghed, det har varit trevligt att ha de här. Får åka ner och hälsa på dom nån gång framöver. Han är så söt lilla Adam, man blir lite småsugen men inte än på ett tag :P Lär hitta en bra karl först och sen få ordning på min tillvaro med jobb och pengar :) Jag har fått reda på av en kompis till Mona att det är jag som kommer få barn först av oss barn :P Hehe få se när det blir, inte än på ett tag iaf.


Jesper matar lilla Adam

Här ligger han och sover på Sandras madrass :)

Nu blev det lite mer att skriva ändå :P Man kommer på saker allt eftersom.
Har lite funderingar på framtiden och planerna. Vad jag egentligen ska satsa på, polishundar eller jakhundar? Det är den stora frågan. Vill både ock.

Ska skriva lite om mina tankar senare får ni säga eran åsikt, ni som läser :)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: sandra

Varför kan du inte göra både och för? Vet du väl inte föräns du har försökt!! :P...

2010-02-17 @ 18:07:45
URL: http://bruskullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0