Myskväll ikväll

Ja har inte haft så mycket att skriva om idag som igår... Eller jo det har jag nog nu när jag tänker efter :P Men har haft lite mer för mig idag. drömde en trevlig dröm inatt, kanske skriver mer om den senare ikväll :)

Har beställt tid nu för att göra en framhjulsinställning  + en ombesiktning på bilen på torsdag. Så jag kommer ha lite för mig på torsdag. Ska även träffa Linda Lahger då, ska bli trevligt. Var ett tag sen som vi umgicks :) Måste ju ha något för mig medans jag inväntar Sandras tåg som kommer runt halv 10 på kvällen. När jag plockat upp henne så skulle vi nog åka och våldgästa Klick :)

Idag har jag varit ute och skottat, tvättat, handlat + slängt skräp. Nu blir det lite lugnt, sen ska jag ta en tur till Nylander och lämna lite papper till Ylva från mor. Sen skulle vi nog kika på en film.

Nu börjar halv åtta hos mig :)

Lägger upp lite bilder från lördagen då jag och Alice var hos Victoria.


Här har vi Ingo, Eddie och Alice rumpa

Alice

Marcus hjälper Tassen över stängslet :)

Eddie och Alice hade jätteroligt tillsammans :)

Evelina brottar ner sin pappa Marcus och Emil

Marcus och Emil som ligger på rygg :P

Alice

Alice letar efter något

Eddie - blandning mellan Schäfer och rottis. Mestadels schäfer

Ingo, en Mischalands (stavningen är nog fel:P) schäfer

Eddie och Alice racar

Alice och Eddie, Marcus lillasyster Ida

Bustroll :P

Tassen letar pinnar :)

Det var en trevlig dag :)

Skriver kanske lite mer ikväll.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0