Mår lite bättre idag =)

Ja det gör jag. Mår fortfarande illa till och från, men det är lite bättre iaf. Var nog bara fyllesjuka :P Och det är stort av mig att erkänna det ;)

Igår sov jag typ hela dan. Gick upp vid 6 och kikade på tough love på 3:an. Det är såå bra :) Sen vart det project runaway, också bra. Sen OS :)

Jag gick och la mig vid 12 ungefär, men insåg snabbt att jag inte skulle kunna somna så jag gick upp och fortsatte titta på OS :) Gick och la mig vid 4, kände att jag fick lov eftersom jag skulle upp och skjutsa pappa idag. Jag levde på skorpor och blåbärssoppa igår, och jag får egentligen inte äta vete som är i skorpor. Men gott var det :)

Idag har jag inte ätit så mycket heller, mår ju inte så bra. Känner mig inte så hungrig, mår mer illa. Funderar på att bli nykterist efter helgen ;) hehe på deltid :P Inte dricka så mycket iaf. Försöka lära sig att man kan ha kul nykter, vilket man kan!

Idag har jag lust atta bara ligga framför tv:n och bara slappa, känner mig såå seg! Men det är underbart väder ute och jag behöver köra in lite ved. Håller på och eldar nu, men veden är snart slut... Nackdelen med att bo hemma, men jag får ju lov att hjälpa till. Så jag ska ta mig i kragen och ta med mina vovvar ut och köra in ved. Blir inte så mycket men någon skottkärra :)

Lägger ut en bild på alla vovvar från helgen :)

Älskar den bilden!

Skriver nog lite mer senare och lägger nog ut lite fler bilder från lördagens promenad senare sen :)
Kramkram


Kommentarer
Postat av: carola

Men vad mysig bild på alla hundarna.. och alice e ju bara för härligt gullig..

2010-02-15 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0