Lite uppdatering

Ja det har varit dåligt med uppdatering några dagar eller rättare sagt på två dar :P Så nu är det dags att uppdatera lite. Men det har varit rätt lugnt nu.

Igår var vi till Mona och åt mat, riktigt gott. Sen såg vi melodifestivalen lite os och sen for vi hem. Jag var snäll och sa till mor att jag kunde köra, så hon fick dricka lite vin. Jag känner fortfarande av från pappas 50års kalas, är inte så värst sugen på alkohol på ett tag. Så då är jag hellre chaffis :)

Hann inte mer än hem och sen for jag till Kättbo och hämtade pappa. Han fick köra hem eftersom jag har lite svårt att hålla hastigheten även fast det är dåligt före :P Hämtade Ida och for hem. Väl hemma får jag ett sms från min farbror, han ville ha skjuts upp till Hålla. Så snäll som jag är så skjutsade jag upp han dit :) Var ett riktigt gäng som var där uppe :P

Kom hem rätt sent, och gick och la mig direkt. Sov alldeles för länge idag. Men det var välbehövligt. Skulle upp och städa sista baracken idag, men vägen var inte plogad. Har man då en icke 4hjulsdriven bil så tar man sig inte fram i 2dm snö på vägen :P Så jag for hem och ringde Lina. Och hon var i byn så vi tog oss en promenad runt byn, eller runt kelinghol :) Riktigt trevligt med mycket snack. Jag gillar Lina, hon e så rolig och får en att skratta.

Nu blir det snart tough love på tv, så kul! Sen project runway. Bara myskväll ikväll, inte göra något speciellt alls :)

Skriver kanske lite mer senare. Ha det bra!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0