Kvällsmys

Hade skrivit ett inlägg men så när jag skulle publicers det så loggades jag ut och då försvann det, drygt! Jag och Ida har iaf lite lördagsmys, med massa snask och tv tittande. Trevligt men hade varit trevligare om jag varit själv eller haft lite mysigare sällskap ;)

Jag har en kärlekscoach, Linda :) Hon säger åt mig vad jag ska göra när jag chattar med en kille. det hon mest brukar säga är, Flirta! Men jag brukar vara en dålig/olydig "elev" och inte alltid göra som hon säger :P Är dålig på att flirt, är rädd för att bli dissad. Men Linda Puschar på och tycker jag ska dejta lite, men har aldrig dejtat och vet inte hur man är på en dejt :P Är det en kille med liknande intressen så är det kanske rätt enkelt att få samtalet att flyta på och inte så många pinsamma tystnader. Nej Linda är snäll som försöker hjälpa mig genom att ge mig en spark där bak.

Linda har även sagt att hon ska tvinga mig att lämna telefonnummer till 5 okända killar, så som morsn tvingade mig att dela ut CV:n i Mora. Hehe tur hon inte bor närmare för då hade hon nog verkligen gjort allt för att sätta den planen i verket :P Fast det hade varit kul att bo närmre varandra, vi brukar ha så kul ihop :) hahaha som våra viltlektionen vi hade, vad roligt vi hade! Vi var tamejfan bäst med att rigga fällor! ;) Nej jag saknar den tiden lite.

Det kommer en kille för eller senare, har inte så bråttom. Den som väntar på nå gott väntar aldrig (eller alltid) för länge. ;) Nej få se hur det löser sig i framtiden. Nej nu byter vi samtalsämne, inte hålla på att prata för mycket om detta ämne :P Men kommer inte skriva om nå mer just nu, kanske senare :)

Kramkram :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ingen brådska, killen kommer när den kommer. Jag lyckades ju, och jag är minst lika blyg och försiktig.

2010-02-22 @ 11:33:33
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0