Kanske...

Ja det lutar mest åt en schäfer just nu.. Fick tips av Lisa att jag kan ju ha både men ta de med ett halv år emellan. Men det har jag nog inte råd med, men tack för tipset Lisa :)

Jag ska upp på datorn nu och skriva ut lite papper inför morgon dagen, då jag ska till arbetsförmedlingen på "samtal". Inge kul men behövs. Tänk vad bra om man kunde få reseersättning av de för att få lov att åka in till Mora. För jag har egentligen inte råd att åka fram och tillbaka. Men det får man ju inte... Dåååligt. Ska även shoppa saker imorgon till jobbet på torsdag. Få se vad och vart jag ska shoppa någonstans. Men det ska nog ordna sig :) Ska nog in till ÖoB och ICA Maxi och kika. Få se om det finns allt där som jag behöver.

Nu ska jag fixa det jag ska, annars så kommer det bli som vanligt att jag gör det i sista minuten.. Och det är typiskt mig att göra så. Men nu ska jag försöka fixa det mesta innan :)

Godnatt nu!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

full rulle hör jag :P

2010-02-24 @ 12:07:25
URL: http://llqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0