Jobb! :D

Ja som rubriken lyder så har jag fått jobb :) Fast det är bara två extra jobb, men bättre än ingenting alls! :) Ska städa två dar i veckan ett tag framöver. Ena jobbet är att städa i baracker åt folk som ska jobba med att sätta upp vindkraftverk, där sköter jag arbetstiderna själv bestämmer när jag vill jobba och så :) Det är skönt!

Det andra städjobbet är här i Venjan hos en familj, där jag ska städa fredagar. Kanske en 3-4h varje fredag, med att städa och plocka ihop.

Så det ska bli perfa med lite extra cash! :D Som jag behöver det nu när räkningarna snart kommer, så jag slipper låna allt för mycket av mor och far :P

Så idag har jag varit och kikat på jobbet med att städa baracker, verkar bra. Ska börja på onsdag med att shoppa allt som behövs. Och på torsdag ska jag börja städa. Så trevligt så :) Det som är bäst är att de åker hem på torsdag så jag får vara där uppe och städa alldeles själv, det gillar jag :) Samma sak på fredag, då är jag också själv och kan städa som jag vill. Så gött! :)

Nej nu ska jag göra lite saker tills jag ska till arbetsförmedlingen på onsdag.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0