Jaa..

Idag har jag varit till buråberg med hundarna, Alice och Lattja fick springa lösa medans Mimmi fick gå i band :) Var härligt ute. Blir kanske en tur dit imorgon med. Tog lite bilder, var mycket snö där uppe.

Idag var det hockeymatch i Mora mellan Mora-Leksand. Stod länge i valet och kvalet om jag skulle åka dit. Men valde att spara mina pengar och åka en annan gång istället.

Annars har det inte hänt så mycket. Imorgon får jag och Ida hela kvällen för oss själva, gött :) Mamma och pappa ska ut. Mamma ska kidnappa pappa och dra med han ut på lite saker. Han fyller ju 50 om någon vecka, ett halvt sekel :P Och till sommaren bilr det kalas.

Här kommer bilderna från dagen.


Buråberg :)

Vackra Mimmi

Alice och Lattja i full action

Stugan, ser lite frusen ut :)

Snö

Mimmi

Alice, rätt mycket snö även för henne

Lattja lattjar sig :P

Fulle rulle

Lite igen frostat

Insnöat

Fin utsikt över byn (en bit bort)

Snö

Mimmi

Vedboden uppe till vänster och Braw Lennarts stuga längst upp till höger

Alice

Alice letar efter Lattja

Här står Mimmi lite halv sur för att få lov att vara i koppel :P

Nej ut en sväng med hundarna nu och sen sova.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0