Idag gick det!

Ja jag försökte uppdatera bloggen igår kväll men då krånglade hela blogg.se så det gick inte. Så jag uppdaterar lite nu istället :)

Igår kväll var det os för hela slanten, måste säga grattis Charlotte som tog Sveriges första OSguld :) Var väl inte så mycket annat intressant på tv. Skulle se damkronorna, men de spelade så sent! Orkade inte sitta uppe utan somnade i soffan och vaknade då de börjat spela. Mendå gick jag in och la mig i sängen istället.

Inatt drömde jag att jag jagade först var det ett rådjur sen vart det en räv.. Och jag fick inte rikigt död på den utan den bara levde och jag sköt och sköt. Det var en dålig dröm :P Djuren ska ju dö när man skjuter på dom. Fast det var ju skönt att inte drömma om det jag brukar, kärlek. Skönt med en annan dröm. Så nu gäller det att fundera på vad räven och rådjuret betyder för mig :) Var faktis och slängde ut lite hundmat igår ifall om räven skulle komma förbi nu ikväll. Skulle kika nu på morgonen om det gått någon räv förbi, men det snöar för fullt ute.

Nu räcker det med snö! Jag älskar snö, men det kommer bli drygt när snön börjar smälta. Fast det är bättre att fokusera i nuet och leva nu :) Inte tänka på och oroa sig för framtiden. Nej lev i nuet!

Nu kommer bilderna från lördagens promenad. Fick en önskan från Linda att jag inte bara ska lägga upp bilder på hundarna, men jag vet att en del som kika nog vill se bilder på vovvarna :) Men jag lova att försöka blanda lite ;) Få se hur det kommer gå. Men nu till bilderna :)


Lattja och Alice

Hela gänget + Ida och Sandra

Alice flyger fram

Limpan pulsar fram :P

Full rulle på mina två :) Iaf den svarta :P

Mimmi kommer och slickar sig om munnen, godissugen kan jag tänka mig.

Lattja

Mimmi lite snöig :)

Fick tyvärr inte med hela Alice, men tyckte bilden var gullig :)

Meja far fram i snön

En vilopaus

Drygt att hålla Alice tempo :P

Lattja

Meja igen

Mimmi, lite kallt om tassarna

Meja, Mimmi, Lattja och Lexie. Alice ville inte vara med

Tyvärr är den här bilden tagen med min mobil, vilket är synd för det hade varit en fin bild annars! Men här sitter då hela hund skaran samlad :)

Mimmi

Lexie

Här springer gänget :)

Så det var bilderna. Skriver nog mer sen! Ska snart ut i snövädret med hundarna.
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad kul att få se Börjes syrra svischa fram i snön. Hon är så fin :-) och lika tokig i snö som sin bror verkar det som. // Lotta & Börje

2010-02-21 @ 07:49:38
URL: http://l8p8.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0