Hej alla glada :)

Nu kan jag äntligen uppdatera bloggen. Internetet i Enköping var inte särskillt sammarbetsvilligt i slutet. Ja för alla er som inte vet så har jag sagt upp mig och flyttat hem till Venjan. Kände att jag inte pallade jobbet och tyckte Stephan förtjänade någon som skötte sitt jobb bättre. Så nu letar jag jobb igen, har redan sökt ett i Västerås, ska kolla runt på lite mer få se. Det är skönt och vara hemma men man tjänar inga pengar på det... Ska nog sätta upp mig en rävåtel dessa dagar jag är hemma för att tjäna lite extra pengar :)

I helgen som var så var jag hundvakt åt Sandras cockrar, Lexie och Meja. Det gick bättre än vad jag trodde. Och så har jag packat och städat i helgen. I Måndags bar det av hem efter att jag städat hela lägenheten och packa ut alla grejer i bilen. Insåg att sen att jag hade mer grejer än vad jag trodde så fick lov att ringa Mona i Västerås och fråga om hon kunde komma och hämta lite grejer som skulle ner i Sandras förråd + ta med hennes hundar. Så både hon och Sandra kom och hämtade sakerna. Sen bar det av hemåt åt mig, resan gick väldigt fort! Skönt det :)

Igår mådde jag inte så bra, lite ont i halsen, huvudvärk och seg. Så jag sov middag en stund och då hade iaf huvudvärken släppt. Idag mår jag lite bättre, hostar liite och känner mig lite små förkyld. Mamma säger väl att jag haft så mycket för mig i Enköping och att det är först nu som jag kunnat slappna av och då kom förkylningen. Kan nog stämma bra. Men den börjar ge sig liiite iaf :)

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen då jag varit hundvakt :)


F9int väder bjöds det på iaf :)

Sessan och Alice

Alice gör en undanmanöver från Elsa

Alice med ett ben i munnen :)

Ståtliga Alice

Försökte få en fin bild på Alice men lite av Sessans nos kom i vägen :P

Alice leker med benet

Alice

Miss Li leker med Mejas öra :)

Meja och Alice leker, Lexie kikar på mig

Full rulle på Meja och Alice

Bus bus

Hehe en liten ettrig sak

En snöboll blir man med den pälsen + mycket bus med Alice :) Glad jag är över att ingen av mina hundar har sådan päls :P

Alice och Meja, synd att inte Alice kikar in i kameran bara :)

Så det får bli allt för denna gång. Ska hämta in lite grejer från bilen och sedan en dusch :) Ska även baka lite och ta hand om hundarna + elda. Så det är inte så lugnt att vara hemma inte.

Vi hörs sen!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0