Godmorgon eller godeftermiddag :P

Det var nog iaf 1½timme sen jag gick upp. Känner mig duktig som skriver nu på morgonen, brukar uppdatera mer på kvällen. Har egentligen inte så mycket att skriva om, bara skriva lite :)

Idag är det också väldigt fint väder ute, har 3 hundar att ta hand om så det blir några promenader idag. Få se om jag kör en latmask grej och åker ut till skogs och släpper mina vovvar så de får springa av sig lite. Annars blir det till att gå iaf 3 olika promenader. Lattja behöver få springa av sig, så det bästa är nog att hon får springa lite själv. Få se vad jag gör :) Åker jag till skogs så slår jag ju 3 flugor i en smäll då jag kan gå med alla samtidigt. Så det blir nog så :) Latmask som jag är. haha

Nej ska gå ner och kika till pannan med, lär få lov att elda lite + att jag ska fixa middag tills Ida kommer hem. Få se vad jag ska laga till henne. Tv tittande lär det också bli, trevligt att kika på tv.

Lägga upp bilder skulle jag göra med, men jag skjuter upp det lite till. Kanske ikväll? Hehe få se hur jag gör.

Vi hörs sen!
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0