Godeftermiddag

Idag har jag varit upp rätt tidigt, eller morsan väckte mig för att äta frukost. Och ute snöar det för fullt, "suck" nu räcker det faktis... Tänkte att jag skulle se om det kommit någon räv på åteln, slängde ut lite snuskkött igår kväll. Som luktar så där riktigt blää, sånt som rävarna gillar. Men eftersom det snöar ute så kan jag inte se om det varit någon och smaskat på åteln. Det märks väl, få se om jag sitter uppe inatt och passar lite. Kanske det kommer nån och går förbi, och då smäller det :P

Har precis duschat. Ska väl ta en promenad med vovvarna mina, sen göra mig iordning för att åka till Sälen. Ska följa med mamma dit för att handla lite hundmat till Alice och hälsa på Sara :) Bäst att passa på medans skjutsen går, blir billigast så :P

Nej blir inte att skriva så mycket mer just nu, men då vet ni vad jag sysslar med idag :) Skriver nog lite mer ikväll när jag kommer hem.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

yeah panga många rävar så vi får se er på utställningen ;)

2010-02-19 @ 15:43:04
URL: http://llqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0