funderar...

Över min drömmar. Har haft en del drömmar på sistone som handlat om kärlek typ. Och det är olika personer (killar) som dyker upp i dom. Har väl en person som dykt upp lite mer. Har kollat runt på Google för att försöka hitta en sida att tyda drömmar. Frågade morsan lite lätt, brukar inte vilja prata om sånt med mor direkt. Ska ringa och fråga Sandra imorgon om inte hon har en drömtydar bok :) Det kan vara intressant att veta iaf :)

Drömmarna har varit väldigt trevliga, inte snuskiga alls. De har handlat mest om kärlek, vara kär och sånt. Lite halvt mysiga drömmar. Kanske jag drömmer för att jag saknar nån i livet att dela dessa stunder med? Har faktis ingen aning. Men förstår inte varför det ska dyka upp killar som jag känner i drömmarna, bättre att ta såna som jag inte känner.

Jag har alltid sagt att jag har lätt för att bli kär, trodde jag iaf. Tills Linda sa att hon trodde att jag mer var kär i kärleken. Och det kan nog stämma mycket väl. Har aldrig tänkt på det så förän hon sa det. Och visst måste jag säga att man saknar stunderna som man kan dela tillsammans med någon, lite mys och så. Men jag vet att det kommer, förr eller senare :) Den som väntar på nå gått väntar aldrig för länge.

Så nu har jag fått skriva av mig lite. Jag känner att innan jag är redo för att släppa innågon mer i mitt liv, måste jag själv ordna upp mitt liv :P Så det är bara att jobba på och inte leta ;) hehe

Nej ska kika klart på filmen och sedan sova.
Godnatt alla bloggläsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0