En trevlig kväll :)

Ja jag vart ju bjuden på tacos hos Vickan idag, riktigt trevligt och gott :) Sen gick vi in i tv-rummet och spelade Nintendo Wii, vad roligt det var! Vann gjorde jag med, trots det var första gången jag spelade, Marcus tyckte inte det var kul :P Men tur i spel otur i kärlek, fast jag tycker att jag brukar ha både ock. Nej men ett nintendo Wii blir det sen när jag har råd :)

  

Nu ska jag sova, hann inte städa allt idag så jag ska upp och städa en barack till imorgon. Sen skulle vi bli bjudna på mats hos Mona, ska bli mycket trevligt :) Jag och Ida skulle fixa efterrätt, få se vad vi ska hitta på. Blir väl någon råd.

Nej godnatt nu gott folk, sov så gott :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0