En lista

Ja jag har gjort en lista, på order (snarare tips) från Sandra. Så jag har gjort en lista över de saker som jag vill ha och vill göra med mitt liv.

Så det vart 4 punkter.
1. Schäfer valp
2. Jobb
3. Eget boende
4. Förhållande.

Det är schäfer valpen som är mest lockande just nu, vill börja dra igång med mitt ev framtida företag. Och så vill jag komma igång med tävlandet och tränandet igen.

Sen skulle jag skriva vad som krävs för att nå min "mål/önskningar". Så nu har jag fundera på lite träning för att få Alice att komma på inkallning. För att skaffa min schäfer behöver jag få pli på de jag redan har. Och det är Alice jag behöver träna mest med. Fick tips av Lisa hur man kunde göra, så ska pröva det :) Skadar inte att pröva. Fick även lite tips av Linda, så nu har jag lite tips att pröva :)

Ska ta och fixa lite mat nu, det börjar kurra lite i magen :P Avslutar detta inlägg med en bild på Yubla som valp! :) Börjar bli riktigt sugen nu!


Molars Yubla

Vi hörs senare!
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0